فول آلبوم یورما (Yiruma) پیانیست و آهنگساز سبک نیو ایج

Discography

Piano
  • - 2001-2017
(P) SONGSARA.NET

یورما (Yiruma) 35 ساله یک پیانیست و هنرمندیست که در سطح بین المللی کاملا شناخته شده و یکی از آهنگسازان معروف از کره جنوبی می باشد.او در سن پنج سالگی شروع به نواختن پیانو کرد.او زمانی که یازده ساله بود در سال 1988 برای تحصیل در مدرسه پورسل موسیقی به لندن نقل مکان کرد .او تابعیت دوگانه، کره جنوبی و بریتانیا تا سال 2006 گرفت.از جمله محبوب ترین قطعات او را میتوان “رودخانه به تو”، “بوسه باران” و “ممکن است” نامید. محبوب ترین آلبوم یورما، عشق اول می باشد که در سال 2001 منتشر شد که موسیقی River Flows in You در این آلبوم محبوبیت بسیاری در جهان تا به امروز بدست آورده است که این آلبوم را به یکی از پرفروش ترین آلبوم های یورما تبدیل کرده است.

 

او در سال 2006 تشکیل یک قطعه تم اصلی برای یک درام در شبکه تلویزیونی KBS کروه جنوبی بخش شده که در آلبوم پنجم خود به صورت تک نوازی پیانو قرارداد. او در آهنگسازی در موسیقی متن برای فیلم های موزیکال، فیلم و نمایشنامه هم موفقیت های بسیار را کسب کرد.سبک موسیقی Yiruma بسیار آسان و راحت می باشد.آسان و راحت به معنی آن ست که موسیقی آن بسیار ساده و آما در میان بسیاری از شنوندگان که با موسیقی کلاسیک، تکنوازی پیانو گرایش دارند محبوب است.سانگ سرا در این پست مجموعه ایی از تمامی آثار این هنرمند معروف و محبوب کره ایی که در ایران نیز بسیار محبوب می باشد در قالب 16 آلبوم در حجم بیش از 2 گیگ برای علاقمندان به این هنرمند تهیه و آماده کرده است که در ادامه میتوانید آن را با کیفیت 320 با لینک مستقیم دریافت نمایید.

بیلودی - مرجع آهنگ باکلام خارجی
برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید
سانگ سرا
(11) نظرات
  • a.m.etemadi گفت:

    سلام. فایل اولین آلبوم که first love هست خراب هست و با برنامه rar هم استخراج نمی‌شود
    لطفا بررسی کنید

  • Agoodfriend گفت:

    سلام. در قسمت soundtrack لینک فایل دوم(2002 – Oasis & Yiruma) مشکل داره. و ممنون میشم اگر کارهای سال 2017 رو هم اضافه کنین.

  • Saji گفت:

    ممنون از سایت عالیتون و متشکرم بخاطر قرار دادن البوم های ییروما

  • منم دیگه گفت:

    خيلي بديد
    چون آهنگهايي كه من ميخوام همه VIP هستند چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • حميد گفت:

    سلام. با تشكر
    شما كه نظر سنجي ساز رو ترتيب داديد، بهتر بود آهنگهاتون رو هم بر اساس ساز دسته بندي مي كرديد و مثلا موسيقي كه ساز اصلي اون گيتار كلاسيك يا پيانو و يا هر ساز ديگه ست رو جداگانه تقسيم مي كرديد.

    • Ramtin گفت:

      سلام! لطفا کمی دقت کنید و دسته بندی موجود سایت رو دنبال کنید ! این مورد خیلی وقته در کنار سایر دسته بندی های سایت موجود است ! دسته بندی به این کاملی هم در سایت قرار بگیره ولی باز کاربران همچون شما به آن توجه نکنن جای تعجبه !

  • محمد گفت:

    سلام
    قسمت Compilations رو نمیشه دانلود کرد
    و داخل قسمت دانلود فول آلبوم لی جی سو – Lee Ji Soo هم نمیشه شد

  • سلام دوستان سانگ سرایی
    من خیلی وقته از این سایت اهنگ دانلود میکنم، اما خیلی خیلی کم دیدم که البومهای تلفیقی ایرانی رو بذارن.
    اگر امکانش هست موسیقی های تلفیقی شاد هم توی سایت بذارید.
    و یا در کل بیشتر موسیقی های شاد بذارید
    ممنون

  • Iman گفت:

    واقعا دمتون گرم….
    ما جوون ها که دچار روز مرگی شدیم این آهنگ های شما یه مسکن واسه ماست…

  • دیدگاهتان را بنویسید