دانلود فول آلبوم برايان کرين پیانیست معروف و محبوب امریکایی Brian Crain Discography

Discography

Piano
  • - 1998-2016
favorited

Brian Crain – Discography (1998-2016)

http://dl2.songsara.net/Discography%20Pictures/Brian%20Crain%20Discography.jpg

در این پست سانگ سرا به معرفی کامل از یکی دیگر از هنرمندان معروف دنیای موسیقی خواهد پرداخت و در ادامه فول آثار آن را برای دانلود در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.این پست متعلق به برایان کرین،پیانویست معرو امریکایی می باشد که آثار او با کیفیت بالایی که دارن باعث محبوب او در سطح جهانی شده است.زماني که او خيلي جوان بود، تقريبا تمام وقت ها شروع به سوت زدن مي کرد وقتي که از او دليل سوت زدن را مي پرسيدن او در جواب مي گفت : من نميدانم به چه دليليي دارم سوت ميزنم اما تنها چيزي که ميدانم اين است که اين نوا در ذهنم به وجود آمده است و من با سوت زدن به آن جان تازه مي بخشم , زمان در حال طي شدن بود و اشتياق بسيار زيباد او به موزيک باعث شد که در سن 6 سالگي از پدر و مادر درخواست کرد که براي او يک پيانو خريداري کنند استعداد بسيار زيباد برايان باعث شد که مشهور شود با اين حال وقتي از او در مورد دليل پيانو نواختن را مي پرسند ؟ او در جواب مي گويد : شايد دليل کشيده شدن من به سمت پيانو , سوت زدن من باشد که از دوران کودکي به آن پرداخته ام! بله این هنرمند معروف به شکل جالب و منحصر به فردی پا به دنیای موسیقی گذاشت و به صورت خودآموزی توانست موسیقی را به خوبی درک کند و تا به امروز 18 آلبوم از وی به صورت رسمی منتشر شود که آثار او را میتوان جزو برترین آثار در سبک تک نوازی پیانو و نیو ایج دانست. در ادامه میتوانید فول آلبوم برایان کرین را با کیفیت اورجینال 320 از سانگ سرا به صورت اختصاصی دانلود و دریافت نمایید.

 

 

بیوگرافی ببرايان کرين  :

Brian Crain : برايان کرين در هاليوود به دنيا آمد است , اعضاي خانواده به او مي گويند زماني که او خيلي جوان بود، تقريبا تمام وقت ها شروع به سوت زدن مي کرد وقتي که از او دليل سوت زدن را مي پرسيدن او در جواب مي گفت : من نميدانم به چه دليليي دارم سوت ميزنم اما تنها چيزي که ميدانم اين است که اين نوا در ذهنم به وجود آمده است و من با سوت زدن به آن جان تازه مي بخشم , زمان در حال طي شدن بود و اشتياق بسيار زيباد او به موزيک باعث شد که در سن 6 سالگي از پدر و مادر درخواست کرد که براي او يک پيانو خريداري کنند استعداد بسيار زيباد برايان باعث شد که مشهور شود با اين حال وقتي از او در مورد دليل پيانو نواختن را مي پرسند ؟ او در جواب مي گويد : شايد دليل کشيده شدن من به سمت پيانو , سوت زدن من باشد که از دوران کودکي به آن پرداخته ام. هنگامي که او 10 ساله بود ديگر اشتياقي به خواندن کتاب پيانو نداشت اما از اشتياق او نسبت به پيانو کم نکرد با اين حال او بعد از مدتي که درس خواندن را کنار گذاشته بود و مشغول بازي بيس بال بود و هميشه در حين بازي شروع يه سوت زدن مي کرد در طول اين زمان برايان شروع به بداهه نوازي کرد تا حدي که ديگر علاقه اي به يادگيري به صورت کتاب نداشت و تمرکزش به سوي سوت ها يي که ميزد بود. همين باعث شد که در سن 20 سالگي براي ساختن آهنگ يک فيلم براي کودکان برنده جايزه ( َAward-Winning Children’s Films ) شود . او بعد از مدتي که در تيم بيس بال در حال بازي کردن بود وقتي ديد که به روياي خود نميرسد تصميم گرفت آن را کناز بگذارد در اين زمان بود که خانواده اش به او پيشنهاد کرد که آثار خود را بر روي يک CD  ضبط کند نکته جالب براي او اين بود که او تا به آن روز اين فکر به ذهن خودش نرسيده بود او بعد از ضبط اولين آلبوم خود و انتشار آن به طرف داران خود گفت موسيقي زندگي او را تغيير داده است . ترکيبات والس پروانه برايان، شفق شمالي، پياده روي در جنگل و تپه اسطو خودوس عادي به عنوان موسيقي تم و موسيقي پس زمينه در  تلويزيون و آگهي هاي بازرگاني در آسيا استفاده مي شد استفاده ازاين موسيقي باعث شد او در آسيا به شهرت خاصي برسد برايان  در سال 2005 دو سمفوني اول خود را تحت عنوان ارکستر سمفونيک بهار    ( که با همراهي ارکستر مجلسي فيلارمونيک چک بود )منتشر کرد در آخر بايد بگويم بر خلاف ديگر هنرمندان او  با تمامي موفقيت هاي خود هنوز زندگي ساده اي دارد. هميشه کامروا و سانگ سرايي باشيدپ

منبع : سانگ سرا – مترجم : میلاد

..

 

بیلودی - مرجع آهنگ باکلام خارجی
برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید
سانگ سرا
(8) نظرات
  • HSN14124 گفت:

    سلام.دستتون درد نکنه.تنها سایتی بودین که همه ی البوم ها رو رایگان برای دانلود قرار داده بود.فقط آخرین البومش رو با نام Life Is که سال 2013 منتشر شده رو نیز قرار بدین.
    ممنون.

  • بهناز گفت:

    با سلام و تشکر فراوان از زحمات شما، واقعا سایتتون فوق العاده است .

  • reza گفت:

    با سلام. این مجموعه آلبوم، یکی از شاهکارهای بزرگ سایتتونه. بی نظیر و باشکوه. برایان کرین بی شک یکی از بزرگان موسیقیه که با پنجه های تلاییش، آفرینش رو دوباره زنده می کنه. از کار زیباتون بسیار ممنونم.

  • محمد گفت:

    سلام و با عرض خسته نباشید
    لینک دانلود آلبوم MoonLight با آلبوم Inside The Melody یکیه

  • دیدگاهتان را بنویسید