فول آلبوم کریس اسفریس (Chris Spheeris) گیتاریست آمریکایی یونانی

Discography

  • - 1987-2014
(P) SONGSARA.NET

کریس اسفیریس گیتاریست و آهنگساز معروف و محبوب دیگر از کشور یونان می باشد که اینبار سانگ سرا در این پست قسمت انتشار فول آثار او را دارد.اگر شما هم از همراهان همیشگی و سال های گذشته سانگ سرا باشید آلبوم های برگزیده ای از این هنرمند در سایت منتشر شد که مورد استقبال خوبی نیز قرار گرفت. آلبومی که با نام Adagio در سال گذشته از سانگ سرا معرفی و منتشر شده که مورد استقبال بسیاری از شما سانگ سرایی ها قرار گرفت.دلیل آن هم موسیقی های بسیار روح نواز و آرامش بخشی بود که با گیتار و پیانو توسط کریس و جورج در این آلبوم خلق کرده اند.آلبوم دیگر وی نیز Essentials نام دارد که آن نیز در 2 سال پیش از سانگ سرا منتشر شد که فضای آن با آلبوم قبلی کمی فرق و در سبک نیو ایج و ساز گیتار ریتمیک و متفاوت بود. موسیقی های کریس به راحتی در تلویزیون، فیلم های مستند، مسابقات المپیک، دست جشنوارههای عالم، آگهی های بازرگانی، رادیو NPR، برنامه های ماهواره ای نفوذ کرده است و میتون موسیقی های معروف آن را شنید.حال شما سانگ سرایی به راحتی میتونید به تمامی آثار این هنرمند محبوب دسترسی داشته باشید و فول آثار آن را بسیار زیبا و شنیدنی هستند با کیفیت اورجینال با حجم 2.31 گیگابایت از سانگ را به صورت اختصاصی دریافت و دانلود نمایید.

.

 

بیوگرافی اختصاصی از کریس اسفیریس :

کریس اسفیریس (به یونانی: Χρήστος Σφυρής)‏ یک آهنگساز موسیقی بی‌کلام آمریکایی یونانی است که در گونه موسیقی ( نیو ایج ) یا موسیقی کلاسیک نوین صاحب سبک میباشد.او یک تولید کننده، خواننده و چند نوازنده است  کریس پسر عموی Penelope Spheeris  و برادرش Jimmie Spheeris است. کریس در سال 1991 در ساخت آلبوم Polar Shift ( تغییر قطبی ) با بزرگانی چون Vangelis , Yanni , Enya, Nicky Ryan, Roma Ryan , Kitarō همکاری کرد که پروژه این آلبوم از موسسه دریای زمین، بخشی از درآمد حاصل از آن به انجمن کوستو و دیگر سازمان های زیست محیطی که تلاش برای ایجاد قطب جنوب به عنوان یک اندوخته طبیعی داشته اند داده شد.کریس شیوه آثارش را از میان فرهنگها، بوسیله آلات رمانتیک موسیقیایی توسعه داد. ادیسه روحی و جغرافیایی که از موسیقیش توسط کیفیتی واحد، عجیب و غریب، احساسی و جهانی الهام گرفته شده است. اثار او در در تمام دنیا پخش شده است تا حدی که میتوان آثار وی را در بیشتر خانه ها مشاهده کرد . آلبوم Enchantment، سال ۱۹۹۱ با همکاری طولانی مدت دوست خلاقش Paul Voudouris عمومیت اسپانیانی را تکان داد و بعنوان کلاسیک مدرن مصور شد. وی در زمره آهنگسازانی است که با ترکیب شگفت آور موسیقیایی و فرهنگی مختلف خالق آثار سحر آمیز ناب همراه با ریتم های قوی و مثال زدنیست.موسیقی او به گونه ای نیست که بتوان آن را به آسانی درک کرد و برای صحبت کردن با این نوع موسیقی باید به تدریج در عالم متفاوت آن فرو رفت تا بتواند در مغز شما ته نشین شود.او میگوید: “یک هنرمند نباید از ریسک کردن واهمهای داشته باشد. ریسک کلیدی برای هنری بزرگ است. هنگامیکه یک هنرمند دست از ریسک کردن بر دارد همه چیز برای او تمام شده است.” مطمئناً آثار و موسیقی حیرت آور کریس سفیرس برای جملگی، تداعی کننده لحظههایی از زندگی آنهاست. لحظههایی که در آن قسمتهای تلخ و شیرین گنجانده شده است. یکی از موسیقی هایی که شاید برای شما دوستان آشنا بیایید آهنگ Culture است که بار ها و بار ها از تلویزیون و رادیو  های ایران بخش شده است.

منبع : سانگ سرا – مترجم : میلاد

 

 

بیلودی - مرجع آهنگ باکلام خارجی
برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید
سانگ سرا
(15) نظرات
  • hasan_66 گفت:

    آرامش یعنی این. موسیقی واقعی همینه که با روحت ارتباط برقرار کنه نه این آهنگ های بی معنی و پر از اشکالی که تو موسیقی امروزمون میشنویم.
    جالبه یکی از موسیقیدانهای ما- ارسلان کامکار – ادعا میکرد یانی عوام فریبه و آهنگهاش رو شهداد روحانی نوشته، اولا اون در یک اجرا با یانی همکاری کرده. ثانیا من نمیگم یانی و امثال او ته موسیقی اند اما فاصله شون با این آقا واقعا زیاده. همینکه میتونه موسیقی رو بسازه که با روحت ارتباط برقرار میکنه یعنی موفق بوده نه مثل این آقا که اجراش رو مدتی گوش بدی خوابت میگیره. اصلا واژه ی موسیقی از واژه‌ای یونانی و برگرفته از واژهٔ (Mousika μουσική) و مشتق از واژهٔ Μοῦσαι هست. کلمه ((موسیقی)) (موسیکه) در میان یونانیان اصلا به معنای بستگی به موسایها یا موزها یعنی الاهگان هنر است.

  • اعظم گفت:

    به نظرم نهاد این یونانیها رو با هنر وموسیقی برداشتن که چنین هنرمندان صاحب نام وفوق هنرمندی رو در زمینه ی موسیقی دارن
    از بهترین وفوق العاده ترین موسیقی هایی که شنیدم بود..
    آلبوم erosبسیار زیبا بود وباهاش گریه کردم
    ممنون از شما دوست عزیز و خوش فکرکه چنین مأمن آرامش بخشی رو برای ما مهیا کردید…

  • غلام گفت:

    رامتین جان سلام اهنگهایی که mp3هستند ولی با مدیا پلیراجرانمیشه باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید درضمن با فرمتهای Flacهم مشکل دارم

  • کار شما تحسین برانگیز و ارزشمند هست.
    چقدر خوب هست اگر هر کس مثل شما بتونه لحظه هایی خوش رو در زندگی حتا یک نفر ایجاد کنه.
    به دانشجوهام شما رو معرفی می کنم.
    شاد باشید.

  • عسل گفت:

    خسته نباشید برای چی
    موقع دانلود از من یوزنیم و پسورد میخواد
    باید چی رو وارد کنم

  • رامتین جان داداش این موضوع رو بی زحمت واسه ما ردیف کن

    • RaMt!N گفت:

      کامنت مربوطه با ایمیل دیگری به ثبت شده ! دلیلی نداره که هر کامنتی منفی گرفت حذف بشه که !
      کامنت شما هم اصلا ارتباطی با این پست و موضوع نداره ! مشکلی دارید از طریق ارتباط با ما سایت ارسال و پیگیری کنید

  • babak گفت:

    سلام
    واقعا سایت بی نظیری هست دمت گرم ای کاش از جیپسیگینگ هم میگذاشتی

  • Sina گفت:

    سلام خسته نباشید اگه میشه از Thanos Petrelis خواننده ی یونانی هم کار بزارید

  • بیژن گفت:

    سلام . سایت فوق العاده ای دارین . در نوع خودش بی نظیره
    لطفاً اگر مقدوره فول آلبوم کریس اسفریس رو با کیفیت flac هم قرار بدید . ممنون

  • دیدگاهتان را بنویسید