فول آلبوم و آثار گروه د پیانو گایز (The Piano Guys)

Discography

Cello
  • - 2006-2013
(P) SONGSARA.NET

در ادامه ی انتشار فول آلبوم ها و آثار محبوب و پر طرفدار هنرمندان جهان امروز به سراغ گروه موسیقی Piano Guys رفته ایم .The Piano Guys نام یک گروه موسیقی آمریکایی متشکل از ۵ نفر با نام های  جان اشمیت [پیانیست]، استیون نلسون شارپ [نوازنده ی ویولن سل]، تل استوارت [تصویر بردار]، پل اندرسون [تصویر بردار] و الکس بوی [خواننده] می باشند . این گروه کار خود با انتشار موسیقی های محبوب خود به همرا موزیک ویدیوهای حرفه ایی توسط پل اندرسون و تل استوارت در سایت یوتیوپ  آغاز کردند که باعث محبوبیت بسیار و آمار بالای بازدید در یوتیوپ شد! به دلیل همین محبوبیت بالا این گروه اولین آلبوم خود را در سال 2006 با نام Sacred Cello به صورت رسمی منتشر کرده اند.

 

و بعد از آن در سال 2008 آلبومی با نام Tender Mercies – The Sacred Cello Series منتشر شد که برای نخستین بار اوج خودنمایی ساز ویولون سل توسط شارپ نلسون به گوش مخاطبان مشتاق رسید . یکسال بعد نلسون شارپ با همکاری جان اشمیت آلبومی تحت عنوان American Journey روانه ی بازار کرد . در این آلبوم نوازندگی پیانوی اشمیت در کنار نوازندگی ویولنسل نلسون شارپ زیبایی خاصی بوجود آورد و باعث شکل گیری یک همکاری صمیمانه و نزدیک بین این دو نفر شد و کریسمس سال 2010 این زوج هنری آلبوم Christmas Cello را روانه ی بازار کردند که به دلیل تعطیلات کریسمس این آلبوم نیز رکورد بی سابقه ای در جداول فروش به خود اختصاص داد . پس از یک سال استراحت و نشر تک موسیقی ها این گروه آلبوم با نام خود بنام Piano Guys را در سال 2012 منتشر نمودند . آلبومی که در سبک کلاسیک و نئو کلاسیک در زمره ی آثار شاخص و قابل توجه قرار می گیرد و امسال نیز نسخه ی Piano Guys 2 و نسخه ی لوکس آلبوم قبلی منتشر شده است .

 

این گروه همچنین به بازنوایی برخی از آثار معروف پرداخته اند که از بین آنها می توان به تم اصلی موسیقی های فیلمهایی چون ارباب حلقه ها ، عملیات غیر ممکن ، جنگ ستارگان و همچنین آثاری چون اثر ماندگار اپرای کارمن اثر کارل اُرف اشاره کرد . همکاری این گروه با هنرمندن دیگری چون لیندزی استارلینگ نوازنده ی سبک هیپ هاپ ویولن بخش دیگری از کارنامه ی هنری این گروه موسیقی می باشد. در ادامه از شما دعوت می کنیم تا تمامی آثار Piano Guys اعم از آلبوم و تک موسیقی های منتشر شده توسط این گروه را بصورت اختصاصی و با کیفیت اصلی و اورجینال از سانگ سرا دریافت نمایید.

.

دانلود مجموعه کامل تمامی ویدئو های منتشر شده از گروه متفاوت و محبوب The Piano Guys

.

.

بیلودی - مرجع آهنگ باکلام خارجی
برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید
سانگ سرا
(9) نظرات
  • Mahdi.jfn12001 گفت:

    نه لینک لینک دانلود وجود داره نه امکان شنیدن آنلاین تکی آهنگ ها
    چه وضعشه؟

  • M. O گفت:

    سلام ممنون از سایت بی نظیر سانگ سرا.
    لطفا آهنگ کارمینا بورانا اثر کارل اف رو در سایت قرار بدید من خیلی وقته که دنبالش میگردم ، بازم ممنون.

  • kamykh گفت:

    سلام موقع دانلود دوالبوم سال 2012 پیام فاقد لینک وارور میدهد لطفا اصلاح نمایید با تشکر

  • حمید گفت:

    ایشالا که همیشه پرانرژی باشید .سایتتون خیلی عالی وبی نظیره من که واسه دانلود آلبوم piano guys کلی گشتم تا این سایتو پیدا کردم و برای تشکر از زحماتتون این کامنتو گذاشتم.مرسی

  • negar گفت:

    عاقا من ک نمی تونم اشتراک بخرم…درضمن کارتم هم بانک ملت هست!!! نظرتون؟!؟!؟

  • ابی گفت:

    سلام من که نمیتونم دانلود کنم فقط واسه تشکر اومدم مرسی

  • دیدگاهتان را بنویسید