فول آلبوم نیکلاس گان (Nicholas Gunn) آهنگساز سبک نیو ایج

Discography

New Age
  • - 1993-2019
(P) SONGSARA.NET

فول آلبوم نیکلاس گان (Nicholas Gunn) آهنگساز سبک نیو ایج.در این پست بار دیگر فول آلبوم یکی دیگر از بزرگان موسیقی جهان را برای شما تهیه و آماده کرده است که اینبار متعلق به یکی از چهره ای معروف در ساز فلوت که بسیار در این ساز او تسلط دارد و موسیقی های فوق العاده شنیدنی با این ساز خلق میکند! از جدیدترین همکاری او با سایر بزرگان موسیقی میتوان همکاری او در آخرین آلبوم یوهانس لینستید گیتاریست معروف سبک فلامیکنو گه پیش از این فول آثار او نیز در سایت منتشر شده در آلبوم با نام  ” قصه های یک کولی “ با این هنرمند همکاری داشت هاست که اگر تراک اول این آلبوم را شنیده باشید محو موسیقی و ریتم فوق العاده شنیدنی آن با ساز گیتار خواهید شد!

 

آلبوم Riding the Thermals  به فول آلبوم اضافه شد (5 بهمن 1397)

بیلودی - مرجع آهنگ باکلام خارجی
برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید
سانگ سرا
(6) نظرات
  • امیر گفت:

    ممنون از این که این سایت رو راه اندازی کردین

  • علیرضا گفت:

    سلام چه طوری میشه یکی از وسایل سازرو انتخاب کرد تا اهنگ مربوط به اون بیادمثلا دودوک رو انتخاب میکردیم اونوقت همه سازهای دودوکو رو میاورد (قبلا همینطوری بود)

  • حمید گفت:

    سلام چرا به این آقا که پیشنهادات خوبی را می دهند پاسخی …..تشکری …….خبری نیست . ضمنا بنده پیشنهادات این آفا را خوانده ام و برخی از آنها در پیشبرد سایتتان استفاده کرده اید و تشکر نکرده اید …….چرا؟؟؟؟
    راستی در آرم سایتتان تصویر اون آقا و خانم و یکی از نت های موسیقی یه جورایی تدایی کننده چوبه دار هستند …..لطفا تجدید نظر کنید………سپاس (پارسی) ….تشکر ایدیریم(ترکی استانبولی)…..شوخ ممنون (ترکی آذری)……. مقسی(فرانسوی) ……مرحبا بکم ( عربی) ……ثنکس (انگلیسی)….. گراتسه رودرچی (ایتالیایی)……..بهت بهت شکریا(اردو)

  • رضا گفت:

    سلام .درود بر شما . پیشنهاد بنده این است که بیوگرافی و توضیحات مربوط به آلبوم ها و دیسکوگرافی ها در فایل زیپ بگذارید. ممنون اینطوری اطلاعات موسیقایی مخاطبانتان بالا برده اید و هم ما می دانیم به چه چیزی گوش می دهیم و خیلی از افراد که کلکسیونر لوح فشرده آلبوم ها هستند از کارشان لذت دو چندان می برند. بز هم تشکر

  • nassim گفت:

    mersi az insite besyar khoobetoon.man khodam taranesora va honaramooze folootam.az shenidane in majmooeha vaghean lezat bordam….merc

  • دیدگاهتان را بنویسید